Zambia! - Reisverslagen van Mirjam - WaarBenJij.nu Zambia! - Reisverslagen van Mirjam - WaarBenJij.nu

Zambia!

6 april stap ik in het vliegtuig om mijn droom waar te maken: 2 maanden vrijwilligerswerk doen in het onderwijs van Zambia. Ik zal samen met andere vrijwilligers verblijven in de stad Livingstone, op een paar kilometer afstand van de beroemde Victoria Falls.

Via deze website zal ik proberen om jullie regelmatig op de hoogte te houden van mijn avonturen.

Veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2014

Wat een indrukwekkende laatste week!!

25 Mei 2014

Lesgeven en lions

08 Mei 2014

Holiday Clubs, fietstocht en safari in Botswana

25 April 2014

Bovu Island en fantastische Holiday clubs! :)

18 April 2014

Mijn tweede week in Zambia!
Mirjam

6 april stap ik in het vliegtuig om mijn droom waar te maken: 2 maanden vrijwilligerswerk doen in het onderwijs van Zambia. Ik zal samen met andere vrijwilligers verblijven in de stad Livingstone, op een paar kilometer afstand van de beroemde Victoria Falls. Via deze website zal ik proberen om jullie regelmatig op de hoogte te houden van mijn avonturen. Veel leesplezier! Groetjes, Mirjam

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9056

Voorgaande reizen:

06 April 2014 - 03 Juni 2014

Zambia!

Landen bezocht: